czwartek, 1 sierpnia 2013

~Rozdział 8~

- NIESPODZIANKA!!! 

Moim oczom ukazała się czwórka wspaniałych, znanych mi już chłopaków. Bardzo się ucieszyłam. Ani ja ani Niall nie spodziewaliśmy się, że przyjdą nas 'powitać'. Nie widziałam się z nimi około roku więc to bardzo miłe z ich strony. Uśmiech nie schodził mi z twarzy. Stojąc jeszcze w lekkim szoku, miałam czas na przyjrzenie się każdemu z osobna. Harry, sporo się zmienił. Urósł i zaczął inaczej się ubierać. Jego grzywka niechlujnie ułożona była do góry a włosy znacznie mniej się kręciły. Wyglądał pociągająco, ale nie chciałam myśleć o nim w ten sposób. Jego uśmiech powodował, że znów widziałam w nim tego starego Harry'ego. Liam, jego włosy po raz kolejny przeszły totalną metamorfozę, ale tym razem na korzyść. Krótkie z lekkim irokezem tylko dodawały mu uroku. Zauważyłam też jego tatuaże ponieważ jako jedyny miał na sobie bluzkę z krótkim rękawem. Od razu bardzo mi się spodobały. Kolejny stał Louis, forever young faktycznie. On nigdy się nie zmienia, wciąż jest sam. Na końcu zwróciłam uwagę na Zayn'a. Uśmiechał się w moją stronę co było dla mnie miłym zaskoczeniem. Mimo pozorów jakie sprawia w świetle mediów, jest całkiem inną i wcale nie taką cichą osobą jak się wydaje. Zawsze dobrze się z nim dogadywałam, umiał mi też poradzić. Jest i był dla mnie jak starszy brat. Co do jego wyglądu to nie zmienił się za bardzo. Włosy jak zawsze perfekcyjnie sterczały do góry a może jedynie tylko trochę schudł.
Z przemyśleń wyrwał mnie szept Niallera.
  - Też nie spodziewałem się, że tutaj będą
Zaśmiałam się pod nosem kręcąc tylko głową. W tym samym czasie podszedł do mnie Harry odciągając za rękę gdzieś na bok. Nie spodobało mi się to. Jeszcze nawet nie przywitałam się ze wszystkimi, nie powinien tak robić. Wyrwałam dłoń z jego uścisku i poprosiłam aby chwilę na mnie poczekał. Gdy przytaknął oddaliłam się w stronę chłopaków. Bardzo ciepło mnie przywitali. Nie odbyło się od uścisków, całusów i uśmiechów. Oni są naprawdę bardzo uroczy. Porozmawialiśmy tak na prawdę tylko chwilę ponieważ Styles strasznie się niecierpliwił. W końcu mu uległam i wróciłam. Poszliśmy do kuchni aby w spokoju porozmawiać. Usiadłam na blacie a on stanął naprzeciwko mnie opierając się o kuchenkę. To jak lustrował mnie wzrokiem...nie dało się tego nie zauważyć.
  - Ciesze się, że przyjechałaś - mruknął a mnie przez sam jego głos przeszły ciarki
  - Musiałam - próbowałam wymusić uśmiech
  - Coś się stało? - spojrzał na mnie marszcząc brwi
  - Nie chce o tym rozmawiać Harry. To problemy - zatrzymałam się - jakby rodzinne. A czemu aż tak bardzo zależało Ci abym przyjechała?
  - Stęskniłem się - powiedział szybko - Zresztą jak reszta. Po za tym głupio by było żebym tylko ja nie miał partnerki.
  - A Holly będzie?
  - Będzie to już od dawna jest ustalone - wzruszył ramionami
  - W takim razie to jeden z nielicznych początków roku którego nie spędzę z Niallem - zacisnęłam wargi
  - Spędzisz będziemy przecież na jednej imprezie, u mnie w domu.
  - Nie o to chodzi - przewróciłam oczami - ale nie ważne. Kto będzie oprócz waszej piątki i dziewczyn?
  - Chcemy skromnie spędzić tego sylwestra. Niall zaprosił chyba tylko Seana, coś wspominał.
  - Tak, tak to wiem - uśmiechnęłam się - Wracamy do reszty? - zeskoczyłam z blatu
  - No jasne - podążył w moje ślady
Jeszcze nie za bardzo orientowałam się w tym domu, dlatego też nie wiedziałam którędy z powrotem. Harry złapał mnie w pasie kierując w odpowiednią stronę do salonu skąd słychać było śmiechy chłopaków.
  - Na prawdę ciesze się, że jesteś - powiedział mi prosto do ucha
  - Też się cieszę że tu jestem - zaśmiałam się dobierając w końcu odpowiedni kierunek
Zasiadłam na kanapie opierając się o ramię Niallera, byłam strasznie zmęczona, on z resztą też. Podróż, noc jak i ta cała zaistniała sytuacja z Dave'm oboje nas przerosła. Może i jego to nie dotyczy, ale widze jak bardzo się w to zaangażował. Jestem mu za to strasznie wdzięczna.
  - Podoba się? - spytał cicho
  - Bardzo, ale przyrzekam że jak tylko wszystko się wyjaśni, wrócę do Irlandii i nie będę zawracać Ci tutaj głowy
  - Nie zawracasz. Nie chcę abyś wracała. Nie chcę bo boję się, że nasz kontakt znów się urwie a nie po to tak się natrudziłem odbudowując go.
  - Ale będę się tutaj czuła jak piąte koło u wozu. Nie chcę tego. Nie musisz się martwić, ja nie zamierzam zrywać kontaktu.
  - Dlaczego jak piąte koło u wozu? O co chodzi?
  - O Holly Niall, o Holly - spuściłam głowę
  - Przestań, polubicie się
  - Nie wydaje mi się - pokiwałam głową podnosząc się z miejsca
Lou oraz Zayn stali gdzieś dalej przy...prawdopodobnie barku. Postanowiłam do nich dołączyć. W drodze minęłam jeszcze Liama na którego nieszczęśnie wpadłam. Chłopak był sporo wyższy i masywniejszy przez co musiał mnie łapać żebym nie upadła. Po krótkiej konwersacji udaliśmy się w swoje strony. Usiadłam na wyższym krzesełku barowym obok mulata.
  - Julia napijesz się z nami?
  - No jasne - wzruszyłam ramionami - A czemu tylko wy pijecie? - spytałam z ciekawości
  - Harry stawia dziś jakieś opory, Niall tak samo a Li rzadko kiedy pije więc - odparł Tommo
  - Więc zostaliście tylko wy - zaśmiałam się
  - Dokładnie - Malik zrobił to samo
Wraz z kolejnymi kieliszkami Shot'ów serwowanych przez Louis'a otwieraliśmy się coraz bardziej i wspominaliśmy nawet te najbardziej upokarzające wspomnienia. Znów poczułam się jak dawniej, kiedy tak po prostu mogliśmy porozmawiać o wszystkim bez żadnego skrępowania.
  - A w zasadzie to jaka jest ta...Holly? - spytałam podpierając brodę na łokciu
  - Hmm czekaj - rzucił Louis - Harry! Harry chodź tutaj!
Odwróciłam się aby zobaczyć gdzie podziewał się loczek. W momencie kiedy dopiero podnosił się z wcześniej zajmowanego miejsca najwidoczniej odbywał jakąś rozmowę z Niallerem i Liam'em. Gdy tylko usłyszał wołanie kierujące w jego stronę poderwał się szybko znajdując się w naszym skromnym towarzystwie.
  - Panna przeprosi - podniósł mnie za biodra, zajmując moje miejsce a potem usadzając mnie na swoich kolanach - O co chodzi?
  - Julia chce wiedzieć jaka jest Holly. Może opowiesz o naszej wspaniałej koleżance? Wydaje mi się, że wiesz o niej najwięcej - zaczął Tomlinson
  - Ha czego ja bym o niej nie wiedział! - powiedział dość pewny siebie - Mała szmata i tyle. Tylko przy Horanie zgrywa taką niewinną, on lubi takie. Ulega jej.
  - Ale w jakim sensie...no wiesz?
  - W jakim sensie jest szmatą?
  - No tak - spojrzałam przez ramię na wyraz jego twarzy, zaczął się śmiać
  - Puściła się ze mną i aby to raz. Leci na kasę i wykorzystuje każdego po kolei. Nie lubię takich dziewczyn, ale gdy tylko wychodziliśmy gdzieś na imprezy bez naszego irlandczyka dochodziło co do czego, ona zawsze jest bardzo chętna.
  - Harry jesteś obrzydliwy, jak możesz?
  - Ale za to bardzo dobry - mruknął do mnie jednocześnie mi przerywając
  - O nie, z mojej strony na nic nie licz. Powiedzieliście o tym wszystkim Niallowi?
  - Żartujesz sobie? Nie dosłownie. Zabiłby mnie gdyby dowiedział się że jego laska sypia częściej ze mną niż z nim. Wie część tego wszystkiego, ale nadal w to nie wierzy
  - Nie mogę na to pozwolić. Muszę coś z tym zrobić. Chłopcy to prawda?
Zayn i Louis przytaknęli.
  - Tylko uważaj ona potrafi być strasznie wredna i zazdrosna jeśli chodzi o naszego blondynka. - rzucił Harry podnosząc się z miejsca - Bawcie się dobrze - odszedł uprzednio całując mnie w policzek
Na chwilę odcięłam się od otaczającego mnie świata aby to wszystko sobie uporządkować.
  - Przepraszam was chłopaki, ale ja idę porozmawiać z Niallem - rzuciłam wskazując palcem kierunek w który się udam
Dość chwiejnym krokiem dotarłam do kuchni, tam właśnie przebywał mój cel.
  - Niall pozwól, że porozmawiamy - pociągnęłam go za rękę do salonu
Popychając go zmusiłam aby usiadł na wielkiej kanapie, a ja nie czekając ani chwili dłużej usidłam na nim okrakiem. Paznokciem jeździłam po jego klatce piersiowej. Przez koszulkę mogłam wyczuć jego idealnie wyrzeźbione mięśnie brzucha.
  - Mieliśmy uważać - powiedział zdezorientowany
  - Ale czy ja robię coś złego? - wplotłam palce w jego włosy
  - Nie i podobasz mi się taka - musnął delikatnie moje usta
  - Holly też tak na Ciebie działa? - położyłam dłoń na jego kroczu
  - Ale po co o niej teraz wspominasz? - powiedział w miedzy czasie kiedy składał pocałunki na mojej szyji
  - Nie tak szybko - podniosłam go za podbródek i zmusiłam aby spojrzał mi w oczy - Czy przy Holly czujesz się tak samo? - kontynuowałam
  - Julia przestań - syknął
  - Zdziwiłbyś się jak ona Cię tak na prawdę traktuje. Pamiętaj że nigdy nie da Ci tyle miłości co ja. Pamiętaj - szepnęłam wywołując dreszcze na jego ciele - Dla niej jesteś tylko zabawką skarbie - musnęłam jego usta - Ale powodzenia - zaśmiałam się dość chamsko zsuwając się z jego bioder pozostawiając go tam w nie małym osłupieniu
Szybko po tym odnalazłam też Styles'a.
  - Co ty wyprawiasz dziewczyno? - uśmiechał się pod nosem - Nie wiedziałam że jesteś do tego zdolna - Nie grzeczna z Ciebie dziewczynka
  - Ja tylko próbuję uchronić go zanim całkowicie się w niej zakocha i ona złamie mu potem serce. Tylko o to mi chodzi
  - Na pewno tylko o to? Nie czujesz nic do niego nadal?
  - Może tak może nie, to nie jest teraz istotne
  - Powiedz mi gdzie się podziała ta stara, zamknięta w sobie, nieśmiała Julia?
  - Wiesz Harry, ona jest nadal.Tylko czasem próbuję od tego wszystkiego uciec. Uwierz że jest coraz gorzej. Kiedy wszystko zaczęło się układać, znów się wali. Przychodzą nowe problemy i nie jest już tak świetnie.
  - Problemy? Jakie? Proszę powiedz mi. Widzę że coś nie daje Ci spokoju.
  - Tylko ON nie daje mi spokoju. Harry grozi mi niebezpieczeństwo, Niall mi pomaga od tego uciec, ale boję się że nie dam rady - moje oczy wypełniły się łzami - Ja się na prawdę boję
  - Kim jest ON? - spojrzał na mnie z pytającym wzrokiem
  - Nie wiem, ma mojego brata - pusto patrzyłam się w podłogę strzelając palcami
  - Ty masz brata?! Julia co jest grane? - podszedł do mnie zmuszając abym na niego spojrzała
  - Długa historia, nie chce opowiadać Ci tego dzisiaj.
  - Chcę Ci pomóc
  - Nie Harry. Nie mogę mieszać w to tylu osób. Nie mogę mieszać w to was, One Direction.
  - A więc co zamierzasz z tym zrobić?
  - Chcę tylko odzyskać mojego brata. Będę o niego walczyć mimo wszystko. Czuję że on cierpi. Dave MU nie pomaga. Mój brat cierpi i to już od dawna.
  - A jeśli się mylisz?
  - Przestań mówisz jak Niall - przewróciłam oczami - Uratuje go zobaczycie
  - Nie narażaj swojego życia proszę, Julia- patrzył na mnie z nadzieją w oczach w których ujrzałam małe iskierki
  - To mój cel Hazz. - odparłam dość poważnie i dopiero wtedy dotarło do mnie jak poważna jest ta sprawa - Dziękuje Ci - nie wytrzymałam i po prostu mocno się w niego wtuliłam
  - Wszystko będzie dobrze  - przeczesywał ręką moje włosy całując mnie w głowę - Wszystko będzie dobrze. Musisz być silna. Tak?
Kiwnęłam tylko głową mocząc łzami jego koszulę.
  - Przepraszam - otarłam ostatnie łzy ręką - Ta rozmowa była mi bardzo potrzebna. Wracamy do reszty?
  - Jasne chodźmy - objął mnie w pasie
Właśnie dochodziła dwudziesta i oglądaliśmy jakiś serial w tv kiedy przerwało nam lekkie trzaśnięcie drzwiami. Niall powoli poderwał się z miejsca aby odkryć źródło hałasu. Wszyscy patrzeliśmy na siebie pytającym wzrokiem, bo nie spodziewaliśmy się więcej gości. Po kilku sekundach wszystko już było jasne. Gdy tylko usłyszałam jej głos wszystko zaczęło się we mnie gotować. Harry trzymał mnie za dłonie abym przypadkiem czegoś nie rozwaliła. Miałam nadzieję, że jednak ona dziś się nie zjawi ale myliłam się.
  -Kochany, tęskniłam za tobą  - rzuciła się w jego ramiona udając że wcale nas nie widzi - Co mi kupiłeś w tej Irlandii?
  - Holly nic nie kupiłem, przepraszam - przyciągnął ją do siebie w talii
  - Okey. Odwdzięczysz mi się później - dała mu całusa w policzek - Cześć chłopcy. Cześć... - zatrzymała swój wzrok na mnie
  - To Julia moja przyjaciółka. Przez pewien czas będzie tutaj mieszkała

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Czaicie to że aktualnie jest 4.25 a ja dodaje rozdział? Pisałam go calutką noc i do tego powstały dwie nowe zakładki! 

ZAPRASZAM WAS DO: 
- ZAPYTAJ BOHATERA 
- INFORMOWANI 
- WYSTĘPUJĄ (ponieważ pojawiło się tam zdj. jak wygląda Holly)

wasza @yep_Nialler

+ przepraszam że taki krótki ale w następnym będzie sie działo! :) 

48 komentarzy:

  1. Hoho świetnie suka z tej Holy, już jej nie lubię. Pisz dalej bo jestem cholernie ciekawa.jak.zareaguje Julia i ta cała.dziwka
    @Horanek_xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah pierwsza! xdd
    Rozdzial genilany, Holly z opowiesci Hazzy jest okropna! Co sie stanie pozniej? Pisz szybko!
    xxx
    @Pinkdots19

    our-summer-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuwelbiam twojego bloga! :3
    Rozdział jak zwykle świiiieeeetny !!
    Już nie mogę doczekać się następnego. xx
    @DeerDirectioner

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNY !!!!
    Dopiero co zauważyłam twój blog, ale na prawdę bardzoo się wkręciłam w tą historię !!
    Jesteś cudna i pięknie piszesz !!

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, świety rozdział! *-*
    czekam na następny.
    @DameNialler

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski rozdział :) Czekam nn <3 @Stylesowaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulala. Julia jaka odważna XD
    Wolę żeby Niall właśnie z nią był, a nie z tą Molly.
    Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cież pierdziele!!! Boje sie j co będzie w kolejnym ale nie mogę sie juz doczekać jestem tak nabuzowana emocjami ze masakra hahahahha mam nadzieje ze szybcko sie pojawi , buziaczki i do następnego xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoooo rozdział jest rewelacyjny!
    Matko, ja chce Twoją książkę! *.*
    Jak Harry zarywa do Julii, no, no, no ciekawe czy z tego czegoś nie będzie haha :)
    Ja chce już nexta! kxdsjkfcjdf dlaczego skończyłaś w takim momencie?! :c
    Błagam, dodaj jakoś szybko już następny rozdział! Proszęęę! :)
    @polish_eyes95

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, cudowny rozdział, jak każdy z resztą. Już nie mogę się doczekać kolejnego, jestem taka ciekawa co wymyślisz! Pisz, pisz, pisz! x

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny nic dodac nic ujac

    OdpowiedzUsuń
  12. Opowiadanie naprawdę cudowne moim zdaniem. ;) I dziękuję że mnie informujesz na TT o nowych rozdziałach <3 @AjmBeliectioner ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział suuuper x widzę że Harry zarywa to Julii :) a ta Holly to serio jalas pusta szmata xd wparowała do domu i sie pyta czy Niall cos dla niej ma hahahh nie no... najbardziej podobała mi się scenka z Niallerem i Julią na kanapie awww ale czy Hazz nie był troche zazdrosnyy? :) pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na next :)) @DominikaBalewsk

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę Ci przyznać, że zaciekawiłaś mne i to bardzo... Na początku myślam, że Holly i Julia zostaną przyjaciółkami, Nialll od razu wróci do Julii i będzie jeden wielki opis wspaniałej miłości. Z tego co widzę moje podejrzenia okazały się mylne. Zapowiada się dość ciekawa opowieść. Brat Jul, Holly, Niall... to tak wszystko się kumuluje... Cóż, jeśli chodzi o styl pisania to czasem wyłapuje się blędy stylistyczne (najczęściej w dialogach) oraz jak dla mnie za mało opisów! Moja zagubiona dusza ich wręcz potrzebuje do życia! To byłoby wspaniałe jeśli dodawałabyś ich więcej. Urozmaiciłoby to bloga! Co jeszcze... sam styl masz ogólnie ciekawy: opowiadanie wciąga i chcesz więcej. Mogłabyś jedynie korzystać ze słownika synonimów, aby wyrazy się zbytnio nie powtarzały, dopełniłoby to również wymagania czytelników wybrednych. Umiesz zaciekawić, a mało jaki początkujący pisarz tak może. Nie ma flaków z olejem, nawet kiedy akcja zbytnio nie jest rozkręcona COŚ jest.
    Podsumowując: Szata graficzna bloga nie odstrasza, styl pisania jest świetny, obyś go nie zmarnowała, fabuła zaciekawia, a pomysł jest genialny. Cóz, przepraszam za zwrócenie kilku uwag, ale przecież chcemy aby ten blog był coraz lepszy :) ( i przepraszam, że wszystkiego nie komentuję, jestem na mobilnym i mi trudno, a nie chcę zostawiać blędów, teraz wszystko nadrobię :) )
    Z niecierpilowścią czekam, Karola z thedarksideofhoran.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Jej, naprawdę dziękuje! Dla mnie to są bardzo cenne uwagi bo z każdym rozdziałem mogę pisać coraz lepiej.

      Usuń
  15. ja wstaję, wchodzę na tt a tu taki prezencik twojej strony, nawet nie wiesz jak się ucieszyłam;)) kiedy julia miała porozmawiać z horanem to ja sb pomyślałam że ona mu powie że ta cała holly go zdradza i wgl a tu takie coś*_____* haha najlepszy był koniec ja już sb wyobraziłam jak holly wchodzi a tu takie JESTEM JULIA BITCHEZ xd a holly takie ździwko, haha nie nic czekam na następny sunshine @iron_zayn

    OdpowiedzUsuń
  16. Roździał świetny ogółem całe opowiadanie jest świetne <3 nie moge się doczekać następnego roździału<3
    POZDRAWIAM =*
    @JulkaPawolwska

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak długo czekałam i sie doczekaałam !
    Uwielbiam to jest boskie !
    Serio masz talent !
    Ciekawi mnie jak będą wyglądały stosunki między Niallem a Julią przy Holly.. @Niella_1D_Swag

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski!!! czekam na następny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rozdział <33 czekam na następny <33

    OdpowiedzUsuń
  20. KURWA SUKA HOLLU JUŻ JEJ NIE LUBIĘ SZMATA PUŚCIŁA SIĘ Z HARRYM, A NIALL PRZEPRASZA JĄ ZA TO ŻE NIC JEJ NIE KUPIŁ? trochę szkoda mi Julii bo to co było w Irlandii a teraz? tak samo ciekawe czy Horan był by zdolny do zdrady bo chyba trochę był chętnu na Julię hę? :D ale có i tak jestem za Niulią *.*
    P S WSPOMINAŁAM JUŻ ŻE HOLLY TO SUKA?
    i sory za przekleństwa

    OdpowiedzUsuń
  21. mega *.* czekam na następny rozdział! Dodaję do obserwowanych.
    Zapraszam również na mojego nowego bloga. Piszę opowiadanie o One Direction z Niallem w roli głównej :) zapraszam do czytania.
    onethingstorymm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham te twoje opowiadania :D czekam na następny ciekawe co się będzie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze cudoo czekam na następny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale z tej Holly suka ! Podoba mi die Harry w tym opowiadaniu *_* czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. AAAAAAAAAAAAAA JARAM SIE KOCHAM PODOBA MI SIE SCENKA Z NIALLEM I JULIA NA KANAPIE GRRR... <3 KOCHAM CIE DZIĘKUJĘ CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ! @szylvia_OneD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach! Super :) Naprawdę fajny rozdział. Czekam na nexta <3 @fajna20

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow. Nieźle się zapowiada. Ze zniecierpliwieniem czekam.na next @forevermiss_you

    OdpowiedzUsuń
  28. Uuuuu będzie się działo ;-) Przeczytałam całego bloga na raz. On jest hmmm... PER-FECT ♥
    Czekam na nowy i mam nadzieję ,że będzie jeszcze jutro ,bo wakacje i będę się 2 tyg niecierpliwić ;) Plosę ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dgkrvdyuegsrugjhfhjctyftyruteuire next please
    KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy już ci pisałam, że piszesz cudownie?
    CUDO!
    CUDNE CUDO! *.*
    Kocham twoje opowiadanie <3
    Pisz dalej takie cudne CUDA! ^.^
    Powiadomisz mnie?
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozdział MEGA *-*
    Bardzo ciekawi mnie to co będzie z Holly, Julią i Niallem...
    Czekam na następny rozdział :)

    Zobaczyłam swój komentarz w ulubionych *.* hie hie :D

    Pozdrawiam @Jestem_Nandos xx

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę że nikt nie chce tutaj Holly XD WON DO PIEKŁA KURWO XDDDD



    ps.rozdzuał cudnyyy*.*

    OdpowiedzUsuń
  33. jezuniu kobieto to jest takie że aż brak słów...
    zaczęłam dzisiaj czytać twoje opowiadanie i jest rewelacyjne
    pisz dalej nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów
    życzę dalszej tak zajebistej weny :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. łuhuhuhu to ja już czekam na następny ;d a ta scena jak Julia podeszła do Niallera ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. jej :)
    TEN BLOG JEST ŚWIETNY! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny ff ♥ przeczytałam wszystkie 8 rozdziałów w 1 dzień i nareszcie będę na bieżąco ! ^^ czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  37. kurde kiedy next bo juz nie wytrzyuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny, omg nie mogę się doczekac kolejnego rodziału haha :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Julia jaka zazdrosna o Holly! Niedobry Nialler grać na dwa fronty?!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, kocham i czekam na następny rozdzialik :)

    OdpowiedzUsuń
  41. aww, fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  42. Bosski Imagin @DancedAllNight_
    Nie moge sie doczekac kolejnej czesci

    OdpowiedzUsuń