niedziela, 22 września 2013

~Rozdział 11~

*oczami Nialla*

Poszedłem do siebie do pokoju aby trochę odreagować. To co działo się teraz w mojej głowie było takie nierealne, natłok głupich myśli. Powoli traciłem wiarę na lepsze jutro. Na to że znów się zejdziemy. Może to nie jest wcale dobry pomysł? Może znów sobie nie poradzimy? Co dalej? Takie pytanie na pewno też zadawała sobie Julia która prawdopodobnie siedziała jeszcze na dole. Bolało mnie to że zapomniała o naszym wieczornym wyjściu, ale też tak na prawdę nie wiedziałem czemu tak się stało. Może ona serio wcale nie chciała? Może to Styles ją zatrzymywał. Zaczynam odczuwać że on chce za wszelką cenę nas od siebie oddzielić, a na to nie chce pozwolić. Harry nie jest odpowiednim chłopakiem dla takiej dziewczyny jak Julia. Znam ją dobrze, zbyt dobrze. Powoli napierały na mnie jakieś wyrzuty sumienia nie powinienem na nią tak naskakiwać. To nie było w porządku. Alkohol dał się we znaki. Popełniłem ogromny błąd. Przecież sam robię...robiłem to samo. Chodzi mi tutaj o Holly.
Poszedłem do łazienki i porządnie przemyłem sobie twarz zimną wodą. Miałem nadzieję że dzięki temu choć trochę się ogarnę i podołam się na rozmowę z przyjaciółką. Musieliśmy sobie coś wyjaśnić. Zanim jeszcze zszedłem na dół wróciłem do sypialni aby zdjąć z siebie eleganckie ubrania które założyłem na planowaną kolację a włożyłem wygodne dresy, luźną koszulkę i bluzę czyli coś w czym czułem się najlepiej. Nie wiedziałem jeszcze wtedy co jej powiem i w jakim stanie ją zastanę. Bałem się że i ja również ją zraniłem. Wziąłem się w garść i zrobiłem to. Już po chwili byłem na parterze. Od razu napotkałem na sobie wzrok dziewczyny. Chciała wstać, uciec ale zatrzymałem ją.
  - Julia porozmawiajmy - powiedziałem spokojnie aby nie wzięła tego za rozkaz
  - O czym ty chcesz rozmawiać? Jeszcze przed chwilą nie chciałeś mnie wcale słuchać! Co z Tobą? Nagle zrobiło Ci się źle? Zacząłeś myśleć? Niall ciągle się kłócimy...nie wychodzi nam. Czemu powiedz czemu tak się dzieje? Ranimy się i cierpimy tak samo - te słowa mocno we mnie uderzyły
  - Myślę że wciąż oboje mamy pewne zahamowania których trudno nam się pozbyć. Minie sporo czasu zanim uświadomimy sobie co tak na prawdę od siebie oczekujemy.
  - "Nie przeszkadza Ci mój ból, który towarzyszy mi na co dzień? Nie umiem się pozbierać kiedy Ty się oddalasz. Pamiętasz? przyjaciele na całe życie. Obiecaliśmy sobie to, więc błagam nie odchodź. zostań ze mną".
  - Ale czy my chcemy tylko i wyłącznie przyjaźni? Ciągnie nas do siebie, ale są osoby drugie które jednak nas powstrzymują.
  - Nie powinno tak się dziać - pokiwała głową - Nie chce żebyśmy rozchodzili się w swoje strony
  - Twierdzisz, że jak jesteśmy razem to Cię ranie, ale jak jesteśmy osobno...cierpimy tak samo. Julia to nie ma sensu, odpuśćmy sobie.
  - Niall... - wzdychnęła
  - Nie widzę innego wyjścia - złapałem ją za nadgarstki - Ale nie martw się. Mimo wszystko pomogę Ci odzyskać brata. Po sylwestrze wrócimy do Irlandii choć na tą chwilę i zabierzemy go od NIEGO.
  - Czyli poddajesz się? Nie zależy Ci? Nie chcesz powalczyć? - mówiła ze łzami w oczach
Moje serce pękło. Dziwna gula w gardle zadrżała. To bolało. Tak, czułem jakbym właśnie ją tracił i tak też chyba było. Dawno nie czułem się tak okropnie. Jeszcze dziś rano myślałem...myślałem że wszystko będzie już dobrze i ponownie będziemy szczęśliwi razem. To dziwne bo sami na to wpływamy. Sami to psujemy. Może przeznaczenie chce inaczej?
  - Niall? - jakże delikatny głos wyrwał mnie z przemyśleń
  - Przepraszam - powiedziałem starając się aby brzmiało to jak najbardziej pewnie - Chyba nie dane jest być nam razem
  - Mówią że dwa razy nie wchodzi się do tej rzeki może dlatego? - spuściła głowę - Tylko błagam nie unikajmy się teraz.
  - Będzie dobrze obiecuję - potarłem kciukami jej dłonie
  - Nie lubię gdy ktoś to mówi kiedy dobrze wiem że tak nie będzie. Ja nie mam siły. Nie dam rady patrzeć na Ciebie codziennie, wiedząc że się poddaliśmy...po raz drugi. Niall ja...ja pójdę nocować najprawdopodobniej do Harry'ego dobrze? Nie masz nic przeciwko? Tak będzie dla nas lepiej - spojrzała z bólem w moje zaszklone oczy - Jeśli będziesz czegoś potrzebował na przykład rozmowy to dzwoń. Bardzo chętnie wpadnę - starała jak najszczerzej się uśmiechnąć
  - Zapamiętam - wytarłem kciukiem jej mokre policzki - Czyli to już koniec? Wszystko?
  - Tak myślę że tak. Nie przedłużajmy - przytaknęła
Na raz mocno się w siebie wtuliliśmy wylewając ostatnie krople łez. Czułem jakbyśmy żegnali się już na zawsze. Ponieśliśmy porażkę. Nie daliśmy rady z przeciwnościami jakie kładł pod nogi nam okrutny los. Oboje nie jesteśmy jeszcze dość silni, potrzebny jest czas. Oderwała się od mojego torsu ostatni raz spoglądając w moje tęczówki. Uśmiechnęła się. Nie spodziewałem się tego ale cieszyło mnie to. Był to znak że doskonale sobie poradzi...przynajmniej miałem taką nadzieję. Odprowadzałem ją wzrokiem do schodów tam zatrzymałem ją jeszcze na chwilę.
  - Kiedy pojedziesz do niego?
  - Prawdopodobnie jeszcze dziś - odwróciła się przez ramię
  - Jest późno - powiedziałem patrząc na zegarek który wskazywał chwilę przed dwudziestą drugą
  - Poradzę sobie, nie jestem małym dzieckiem - zaśmiała się - Nie martw się
I tyle...zniknęła gdzieś na górze schodów. Usłyszałem tylko trzask zamykanych drzwi do 'jej' pokoju. Kamień spadł mi z serca. Porozmawialiśmy o tym jak na prawdę dojrzali ludzie. Postanowiłem poczekać w salonie aby jeszcze ten jeden raz pożegnać się gdy będzie już 'przeprowadzała się' do mojego przyjaciela.

*oczami Julii* 

Po wejściu do pokoju od razu skierowałam się na łóżko. Tam położyłam się na całej jego długości i schowałam twarz w poduszki. Pachniały nim. Uwielbiałam ten zapach. Starałam się już nie płakać, to nie miało największego sensu. Przecież nadal jesteśmy blisko bo się przyjaźnimy, tak? Tylko to sprawiało że miałam ochotę żyć. Niall był...jest dla mnie całym światem. Po za nim, jego rodzicami, bratem i chłopakami nie mam nikogo.
Doprowadzając się do najlepszego stanu w końcu zdałam się na wykręcenie numeru do Harry'ego. W głębi serca miałam nadzieję że jeszcze nie śpi ani nie jest zły za to że po prostu sobie wyszłam. Odebrał po 3 sygnałach.
  - Co jest? - spytał dość przyjaznym głosem więc wywnioskowałam że wszystko jest ok
Szlochnęłam.
  - Harry zechciałbyś mnie teraz widzieć i...
  - Tak jasne wpadaj, coś się stało? - przerwał mi
  - ...i przez najbliższe kilka dni? - dokończyłam
  - CO?!
  - Boże chłopie! Czy mogłabym u Ciebie trochę pomieszkać? - przewróciłam oczami
  - Niall wyrzucił Cię z domu?
  - Nie. Sama tak postanowiłam bo tak będzie dla nas lepiej. Nie wnikaj w szczegóły dobrze?
  - No jasne i tak możesz być u mnie ile tylko zechcesz. Przyjechać teraz po Ciebie? - zaproponował
  - Możesz prowadzić?
  - Tak czuje się już dobrze. Z resztą to bliski kawałek drogi
  - Dobrze w takim razie bądź za godzinę. Do zobaczenia - rozłączyłam się
Rzuciłam komórkę gdzieś na pościel i od razu przeszłam do pakowania swoich rzeczy, których nie było tak mało. Czułam jakbym wyjeżdżała gdzieś daleko i zostawiała tutaj wszystko co miałam. W mojej głowie panował straszny mętlik. Ciągle zbierało mi się na płacz ale musiałam być silna. Wierzyłam że jeszcze kiedyś będzie dobrze.
Minęło czterdzieści pięć minut zanim byłam do końca spakowana. Do przyjazdu Stylesa zostało mi piętnaście minut. Wszystkimi swoimi siłami zniosłam na dół swoje walizki ku mojemu zdziwieniu zastając tam Niallera. Nieśmiało się uśmiechnęłam siadając koło niego.
  - W zasadzie to czemu do niego jedziesz?
  - Nie możemy robić sobie nadziei napotykając się na siebie każdego ranka, południa i wieczoru to nie wpłynęło by dobrze na nasze zapomnienie o tym co nas łączyło - sama nie wierzyłam w to co mówiłam - Nie rozmawiajmy już o tym. Nie jest to łatwe zapewne dla nas obojga.
  - Oj nie jest. Ja jako chłopak czuje się fatalnie. Dobrze że Ty jakoś sobie radzisz. Nie chciałem Cię zranić a tym bardziej złamać serca.
  - Ale zdajesz sobie sprawę z tego że po części to właśnie się stało? Uświadomiłeś mi naszą porażkę i poddanie się w walce o szczęśliwe życie razem. To boli, bo to nie musiało się tak właśnie skończyć. Nie kłóciłam się bo to nie ode mnie zależy. Chcę dać Ci swobodę podejmowanych decyzji ponieważ jesteś dla mnie bardzo ważny.
  - Jesteś wspaniałą osobą. To nie jest koniec  - spojrzał mi w oczy - Dajmy sobie czas. Jeśli będę gotowy poczekam na Ciebie tyle ile będzie trzeba. Zobaczysz kiedyś nam się uda - splótł nasze dłonie
  - Mówisz tak jakbyś był tego pewny. Niall będę o Tobie myślała. Przyjadę jutro, pojutrze i jeszcze kiedy będzie trzeba. Po prostu noce będziemy spędzali zdala od siebie. Ufam Ci że nie będziesz inny gdy nie będzie mnie obok Ciebie
  - Postaram się Cię nie zawieść. A teraz leć. Harry już chyba jest - rzucił przenosząc wzrok za okno
  - Pomożesz mi z walizkami?
  - Jasne, chodźmy! - powiedział entuzjastycznie

*oczami Nialla* 

Moment kiedy przekraczałem próg domu odprowadzając Julię do auta Stylesa był niezwykle trudny. Czułem jakbym wypuszczał moją bezbronną dziewczynkę w świat mimo tego że wiedziałem że u niego będzie równie bezpieczna jak u mnie. Wpakowaliśmy walizki do bagażnika i równocześnie w tym samym momencie Harry wyszedł z samochodu. Jakby nie przejmując się nim Julia rzuciła się w moje ramiona co było dla mnie oznaką że nie kryje swoich uczuć przed całym światem. Bardzo to doceniłem. W tym momencie mogłoby się wydawać że wszystko jest już dobrze, że możemy być razem a to co robimy to zwykła szopka. Ale nie to nie prawda, tak nie było. Na prawdę potrzebowaliśmy tego czasu. To wszystko działo się za szybko. Zbyt dużo wydarzyło się od mojego przyjazdu do kraju.
  - Do zobaczenia jutro - dziewczyna stanęła na palcach aby szepnąć mi do ucha
  - Do zobaczenia - powtórzyłem lekko muskając ustami jej policzek

*oczami Julii*

W drodze ani razu nie spojrzałam w stronę Harry'ego. Włożyłam słuchawki w uszy i czułam jak odpływam przy dźwiękach Little Thing, kochałam ich muzykę. Można powiedzieć że byłam fanką One Direction. Głos Nialla działał na mnie ukojająco ale jednocześnie jeszcze bardziej chciało mi się płakać. Zauważając że Styles zaczyna coś mówić wyjęłam słuchawki spoglądając w jego stronę.
  - Przestań rozpaczać. On robi nie potrzebne szopki. Serio myślisz że dał wam czas? Przecież ta Holly kompletnie zawróciła mu w głowie!
  - Nie mów tak Harry - przewróciłam oczami
  - Ja po prostu nie chcę aby on Cię zranił, nie rób sobie nadzieji mała
  - Przestań! O co Ci do cholery chodzi?!
  - Za bardzo mu ufasz - zaśmiał się pod nosem
  - Znam go dłużej niż Ty, więc nie wiem do czego dążysz.
  - Ale to nie Ty przebywałaś z nim przez ostatnie lata, nie wiesz jaki on teraz jest. Lecisz na opinii sprzed 3 lat, kiedy był jeszcze twoim grzecznym i ułożonym Horankiem. Julia czas zacząć trzeźwo myśleć - pstryknął mi palcami przed oczami
Wzdychnęłam tylko...a może on miał racje? Może Niall tylko gra takiego zdruzgotanego a tak naprawdę robi to wszystko dla Holly? Ale z drugiej strony po co zapraszałby mnie na tą piepszoną kolacje?
  - Ja nie chce tak żyć - powiedziałam dość cicho, ale Styles usłyszał to
Natychmiast zatrzymał samochód co mnie trochę przestraszyło. Czułam się jak w jakimś filmie...jakimś głupim dramcie...miłosnym dramacie. Zdenerwował się. Mocno zacisnął ręce na kierownicy patrząc wciąż przed siebie. Bałam się cokolwiek powiedzieć, odezwać się. Głośno oddychał. Wiedziałam że jesteśmy blisko jego domu, dobrze znałam tą drogę. W około były same drzewa...ciemność. To wszystko sprawiało że w mojej głowie pojawiały się dziwne myśli.
  - Harry? - spróbowałam ożywić atmosferę w samochodzie
Nie zareagował.
Położyłam moją ciepłą dłoń na zimnej skórze jego ramienia.
Drgnął.
Na sam mój dotyk.
Potem wreszcie na mnie spojrzał.
  - Nigdy więcej tak nie mów - powiedział półszeptem
Po moim ciele przeszły ciarki. Jeszcze nigdy nie widziałam go takiego...dotkniętego przez jakieś słowa. To Harry Styles, złamałam go tym co powiedziałam?
  - Ale
  - Proszę Cię, nigdy nie mów że nie chcesz żyć! - uderzył w kierownicę przerywając mi - Nie można tak. Cokolwiek by się działo...
  - Przepraszam - spuściłam głowę
  - Nie przepraszaj, zapamiętaj - odparł i po chwili znów odpalił silnik abyśmy mogli dojechać do domu
Poczułam się dość dziwnie, poczułam że komuś naprawdę na mnie zależy, ale nie chciałam uświadamiać sobie tego że tym kimś może być Harry.
Parę minut później byliśmy już na miejscu. Zajęłam jeden z wolnych gościnnych pokoi, których w domu Stylesa nie brakowało. Nie był typem samotnika, nie lubił mieszkać sam. Często przebywał poza domem lub to ktoś zostawał u niego. Podobało mi się tu. Zostawiając swoje rzeczy postanowiłam zejść na dół aby dopytać Harry'ego o wszelkie szczegóły mojego pobytu w jego domu. Idąc po schodach zorientowałam się że chłopak rozmawia z kimś przez telefon. Nie chcąc mu przeszkadzać zatrzymałam się na chwilę. Nie chciałam podsłuchiwać, ale mówił tak głośno że było to nie uniknione.
  - Tak Julia jest już u mnie, zostanie na trochę. Zadowolona?
Cisza...
  - Jesteś moją dłużniczką. Nie chciałem tego robić. Cierpią.
Znów cisza.
  - Jesteś bez serca. Pa
Potem już tylko usłyszałam dźwięk odkładanego telefonu na stół na stół na znak że zakończy rozmowę. Kto to mógł być? Holly? Oby nie...
"Przybierając" sztuczny uśmiech, jak gdyby nigdy nic zbiegłam na dół.
  - Na pewno nie masz nic przeciwko, że tu jestem? - spytałam siadając obok niego
  - Na pewno - uśmiechnął się - A Ty i Niall...czy się pokłóciliście?
  - Prosiłam Cię o coś - przewróciłam oczami - Ale nie nie pokłóciliśmy się. Jest dobrze
  - Cieszę się - odparł - Coś Ci potrzebne?
  - Hmm, gdzie jest łazienka? Poszłabym się już wykąpać
  - Drugie drzwi na prawo - puścił mi oczko - Czyste ręczniki masz w szafeczce
  - Okej dziękuje

*oczami Harry'ego*

Gdy Julia zjawiła się w salonie przestraszyłem się że usłyszała kawałek mojej rozmowy, a to na pewno nie wpłynęło by dobrze na nasze relacje. Przez pewną osobę zepsułbym wszystko. Teraz gdy poszła wziąć kąpiel miałem okazję to wszystko przemyśleć. Przez realizowanie planu Holly zbliżyłem się do Julii. Nie wiem czy to dobrze czy źle. Przecież ona kocha Niallera i chyba nie stać mnie na to abym potrafił przeszkadzać im w drodze do szczęścia. Nie kocham jej tak jak on. Przeżyje, poradzę sobie. Mogę mieć każdą, nie powinienem tak myśleć ale taki już jestem.
Nagle usłyszałem dźwięk wiadomości i nie był to mój telefon. Obok mnie leżał iPhone Jul, prawdopodobnie wypadł jej i się wcale nie zorientowała. Wziąłem go do ręki odczytując sms. Był od Niallera, zaśmiałem się pod nosem. Nie wiem co mnie podkusiło ale odpisałem i to w nie za miły sposób. Głupia zazdrość dała się we znaki.

- Harry widziałeś może mój telefon?! - usłyszałem wołanie z góry
*wiadomość wysłana*
  - Tak jest tutaj. Spokojnie - odkrzyknęłem łapiąc się za głowę
Co ja najlepszego zrobiłem...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CZEŚĆ! WRÓCIŁAM!
W KOŃCU! PRZEPRASZAM ZA TAK DŁUGI CZAS!
mam nadzieję że was nie zawiodłam :)

Dziękuje za wszystko, jesteście wspaniali!
za komentarze, obserwowanie i za wejścia<3

jak widzicie pojawiła się ankieta! 
czytasz? - klikaj TAK

ASK --> http://ask.fm/luvmyNiallerrr <-- ASK

wasza @yep_Nialler

36 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza! :D
    rozdział świetny, trochę smutny, ale i tak świetny. czekam na kolejny :) x
    @DameNialler

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że Holly nie odpuści i wykorzysta biednego Harrego ; c
    Rozdział niesamowity.! (tak wiem, że się powtarzam xd)
    Szkoda tylko, że Julia i Nialler nie są jeszcze razem ; < Oby to się zmieniło jak najszybciej ; >
    @KingaFigo ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nie wiem co od czego zacząć... może zacznę od tego że STRAAASZNIE PRZEPRASZAM że w poprzednim rozdziale nie dodałam komentarza, nawet nie wiem dlaczego zawsze dodaję komentarza, tak więc PRZEPRASZAM. W sumie z jednej strony chciałabym żeby Julia była z Niallerem, bo przecież starają do siebie wrócić, a Horan nie może być z Holly... no bo niby jak, nie, nie, nie lubię jej oni nie mogą być razem, a z drugiej strony fajnie by było gdyby była z Harry ale ten znowu nie jest taki fajny i prawdomówny jak wydawało się na początku, tak więc sama już nie wiem... to wszystko się tak pomieszało... czekam na następny @iron_zayn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o esu zapomniałam wspomnieć o tej wiadomości hahahaa nie no nie mogę, może to nie jest śmieszna ale i tak "i miss u, hahahhahhah, hahhhahah ,hhahah, bye.... nie mogę z tego xd @iron_zayn

      Usuń
  4. HARRY JEŁOPIE JEDEN CO TY WYRABIASZ! Styles mnie wkurzył! Knuć z Holly?! Kretyn!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział boski ale mam nadzieję,że Harry w końcu sprzeciwi się Holly i powie Julii oraz Niallerowi prawdę a wtedy oni do siebie wrócą i będą razem bardzo szczęśliwi.....bez okrutnej Holly a Harremu wybaczą bo on jest w końcu ich dobrym przyjacielem <3 :-*. Pozdrawiam
    @krason99

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny...lubie kompljkacje:-) czekam na nexta;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. HARRY DEBILU !!! JAK ONA TO TERAZ WYTŁUMACZY ?! KURWA ! PISZ SZUBKO NOWY PROSZE :D @Niella_1D_Swag

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNY ROZDZIAŁ! *o*
    Harry DEBIL! :D
    Lools xd
    Czekam na next <3
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rozdział był genialny. Choć szkoda mi, że właśnie tak potoczyły się sprawy. Oczywiście, że wolałabym wersję w której Niall i Julia żyją długo i szczęśliwie - liczę, że tak kiedyś będziem, lecz mam świadomość, że na razie jest to nie możliwe... Ta Holly jak zwykle wszystko psuje czy ja już kiedyś pisałam, że jej nie lubię? jeśli nie to właśnie o tym pisze. Toż to parszywa dziewoja :P Mam nadzieję, że Harry nie namiesza za dużo, choć nie powiem już trochę zamieszał tym sms... Naprawdę nie mogę się doczekać momentu kiedy Julia i Niall będą razem szczęśliwi. Kibicuję im z całego serca :D Mam nadzieję, że już nie długo nowy rozdział ujrzy światło dzienne. Chciałabym jeszcze napisać, że zauważyłam, że twój styl w pisaniu znacznie się poprawił. Taki już mój nawyk oceniania stylu autora. Uważam, że teraz nie można ci nic zarzucić. Wcześniej denerwował mnie ten wzrot "odwzajemnił/a gest" naprawdę nie wiem czemu ale niezmiernie mi się to nie podobało. A w tym rozdziale nie wdziałem tego. Słowem jestem z ciebie dumna - rozdział genialny. Składam ci niskie pokłony :D

    Zapraszam na mojego bloga
    http://help-me-if-you-can-niall.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Krikri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo bardzo miło. Fajnie czytać takie pozytywy. Staram się jak mogę :))

      Usuń
  10. Rozdział genialny! Czekam na następny <3
    Mam nadzieję, że Hazz się opamięta i przestanie knuć z Holly!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny rozdział. Twój blog bardzo mi się podoba. W sposób jaki piszesz rozdział jest tak wspaniały, że gdy zaczynasz czytać nie da się oderwać od tego, chcę się wiedzieć co będzie dalej i w ogóle.
    Oj Haroldzie zazdrośniku, nie ładnie, nie ładnie :p
    Oby ten sms nie wpłynął na przyjaźń Nialla i Julii.
    Czekam na kolejny rozdział, weny :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział jest genialny i już czekam na nastepny, dużo weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej hej!
    Strasznie się stęskniłam, o tak!
    Oh…Niall i te jego przemyślenia…
    Już w pewnym momencie chciało mi się płakać…To nie "oni" się poddali…to Niall się poddał…on zadecydował o tym, żeby zwolnili…przynajmniej tak wywznioskowałam z jego przemyśleń.
    Harry…miło, że ją "przygarnął" :)
    Ale…JAKI KUŹWA PLAN HOLLY?! CO TA SUKA ZNOWU WYMYŚLIŁA?!?!?!?!?! CO TO ZA TELEFON?! STYLES NA COŚ TY SIĘ ZNOWU ZGODZIŁ?!?!?!?!
    I DLACZEGO WZIĄŁEŚ JEJ TELEFON I ODPISAŁEŚ NIALLOWI?!?!?!?! TU CHOLERNY IDIOTO! COŚ TY NAJLEPSZEGO ZROBIŁ?!
    Ahahaha dobra nie nic, tylko musiałam się wyładować. Sorry Harry :)
    Rozdział jest wspaniały, cudowny, wzruszający zaskakujący i wogóle :)
    Czekam na nn
    Maja :3
    Ps. Zapraszam do siebie! dreams-whore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooo, smutno ;-; Ta Holly podpuscila juz Hazze omfg co za glupia ... dobra nie dokończę,nie chce być wulgarna... wgl Harry sie zakochal w Julii,czy mi sie wydajr ? Boze co za akcja *-* szczerze to nie podoba mi sie zachowanie Harrego... nie powinien byc taki w stosunku do najlepszego przyjaciela... hmmm. Kurde czekam na kolejny x

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiste <3 strasznie wciąga.. masz talent do pisania :) w pewnym momencie sie aż pobeczałam. jestem ciekawa co będzie dalej, nie umiem sie doczekać *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Harry kurwa! Cos ty cioto nie dorobiona zrobilas?! Spierdoliles wszystko!!!! Jebany styles! Jako z niego przyjaciel?! ;-; I jeszcze knuć z Ta suka.
    ROZCZAROWALAM SIE.
    Momentami sie poplakalam :c oni są idealni dla siebie! Niulia! Moja Niulia ;_______;
    Ja tak nie chce :c
    Onk. Musza. Byc razem. Amenooo.
    Rozdzial zajebisty ❤ ale smutny ㅠ.ㅠ
    Wenki zycze! @HorankiTeszczo

    OdpowiedzUsuń
  17. HARRY! TAK NIE WOLNO!!!
    świetne. czekam na next ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak więc, przeczytałam dziś wszystkie rozdziały.. Niesamowite fan fiction. Bardzo zależy mi na szczęściu Jull i Nialla, kochają się, Styles zachował się jak skurwiel, wysyłając taką wiadomość Niallowi, Niallowi który tak bardzo kocha Julię, bo to widać, są niesamowitą parą i muszą być razem, koniecznie, suka Holly.. O niej nawet już nie chcę wspominać.
    Dziękuję za to, że to piszesz, dodaj szybciutko nexta, bardzo szybciutko :)
    ściskam xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. yey następny!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidzę holly nienawidzę serio chociaż jest postacią fikcyjną to jej KURWY NIENAWIDZĘ jak pomyślę że na serio są takie suki na świecie to ugh... ale powiem ci że świetnie wymyśliłaś tą historię ale Styles nie spodziewałam się...serio. ale myślę że jednak jest dobrym przyjacielem i w końcu się przełamie i no wszystko mu powie ale myślę że to będzie dłuuuga droga i wiele przeciwności będzie w ich życiu zanim będą mogli być szczęśliwi w sensie że Niall i Julia :) a co do opowiadania, rozdziału...cudowny serio cieszę się że pola go pisze i nie jest to żadne tłumaczenie bo opowiadanie jest na bardzo wysokim poziomie serio to do następnego skarbie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło czytać takie rzeczy! "bo opowiadanie jest na bardzo wysokim poziomie serio" ;o <3

      Usuń
  21. Hej , wybacz że nie komentowałam lecz zauważyłam iż nie informujesz mnie o nowych rozdziałach. Lecz taka mądra JA postanowiłam zajrzeć i BUM 2 NOWE ROZDZIAŁY , KTÓRE TAK MI SIĘ PODOBAJĄ <33
    Proszę to mój tt -->@bielejewska gdybyś mogła INFORMUJ PROSZE TO OPO JEST ZAJEBISZTE

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest per-fect
    pisz szybciutko następny rozdział
    czekam @ohh_my_kevin :D

    OdpowiedzUsuń
  23. To się porobiło...
    Nie spodziewałam się tego po Harry'm, no ale cóż : )
    Pozdrawiam
    G xx
    @GmymemoriesK

    OdpowiedzUsuń
  24. wow , tego jeszcze nie było .... co może się jeszcze wydarzyć , czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Harry co to miało być ? :o
    jak Julia się dowie to już nie żyjesz :P
    długo czekaliśmy na rozdział ale jest świetny ♥
    sorki że dopiero teraz dodaję kom ale rzadko mam czas i trochę zaniedbuję ff :c
    życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  26. hahaha Harry mistrz smsow xd świetny rozdział,czekam na tego sylwestra xd

    OdpowiedzUsuń

  27. świetny i wzruszający <3 czekam na następny :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. (;
    Rozdział mi się bardzo podoba, naprawdę łatwo jest się wczuć w emocje bohaterów. Ciekawi mnie dalsza relacja Julii i Nialla. W ogóle Harry to świnia. Ja myślałam, że jemu się serio serio Julia podoba, a nie, że chce zniszczyć jej dobre kontakty z Horanem. I w dodatku ta Holly... czy ona naprawdę kocha blondaska? czy tylko udaje dla kasy? Uhh, nie lubię jej. Mam też nadzieję, że Styles nie zniszczy więzi J&N, bo oni są słodcy.
    Świetnie piszesz i czekam na kolejny rozdział (;
    Pozdrawiam! xx (;

    PS. wiem, że nie musisz, ale jak będziesz chciała to wpadnij do mnie (;
    http://i-wish-you-loved-me-too.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie:
    Jak zrobić takie (zdjęcie?) sms-a, jak zrobiłaś w tym rozdziale?
    Nie chodzi mi o screena tel. :)
    Z góry dziękuje :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  30. chce coś powiedzieć ; d26 grudnia 2013 00:38

    martwi mnie przesadne dbanie o higienę Juli. w każdym rozdziale jest wątek w którym Julka bierze prysznic lub się kąpie. trochę to nudne się zrobiło ; p

    OdpowiedzUsuń
  31. 35 year-old Budget/Accounting Analyst I Annadiane O'Collopy, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Red Lights and Slacklining. Took a trip to Boyana Church and drives a Mustang. tutaj

    OdpowiedzUsuń